Marie Brohave

Jeg gik på Skårup skole i alle de 10 års grundskole man har. Det var en skole som jeg egentlig ikke var specielt begejstret over, men min klasse var den allerbedste. I de 10 år jeg gik der, fik jeg nogle vildt gode venskaber. Skårup gjorde også at jeg fandt ud af at jeg skulle på Vesterdal. Jeg var så...

Efter Vesterdal har jeg tænkt mig at tage på Svendborg gymnasium. Det er en stor skole med ca. 1200 elever. Den ligger ca. 3 km væk fra hvor jeg bor, og den er bygget op rigtig godt synes jeg.

Manna.dk

05-12-2023

Som beklædningsdesigner, kan jeg få arbejde som at lave kostumer til teater og film. Jeg vil også kunne arbejde med design og være med til at skabe nye kollektioner inden for tøjmoden.

Efter mig og Anna har fået researchet vores uddannelse som beklædningsdesigner, har vi fundet ud af at man kan tage uddannelsen i 2 steder i Danmark. Kolding og København.

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang