Videre fra folkeskole og Vesterlove
Jeg gik på Skårup skole i alle de 10 års grundskole man har. Det var en skole som jeg egentlig ikke var specielt begejstret over, men min klasse var den allerbedste. I de 10 år jeg gik der, fik jeg nogle vildt gode venskaber. Skårup gjorde også at jeg fandt ud af at jeg skulle på Vesterdal. Jeg var så...




