Videre fra folkeskole og Vesterlove

05-12-2023

Jeg gik på Skårup skole i alle de 10 års grundskole man har. Det var en skole som jeg egentlig ikke var specielt begejstret over, men min klasse var den allerbedste. I de 10 år jeg gik der, fik jeg nogle vildt gode venskaber. Skårup gjorde også at jeg fandt ud af at jeg skulle på Vesterdal. Jeg var så træt af det boglige og kedelige undervisning, at jeg ville finde en efterskole der gik ud på det kreative.

Nu går jeg på Vesterdal efterskole. Det er en skole der giver dig lov til at udfolde dig på en kreativ måde og lave de ting du synes om. Der er mange muligheder og mange veje at gå. Jeg elsker at gå her. Snart er der et halvt år tilbage og det betyder også at jeg skal videre til noget nyt efter sommerferien. Vesterdal har gjort at jeg ved mit fremtid skal være kreativ. At kunne lave noget man synes om imens at det faktisk er en uddannelse er noget jeg synes er rigtig vigtigt. Derfor har jeg valgt at gå efter noget jeg synes er interessant. Det er en svær beslutning at tage, om hvad man gerne vil være, og hvordan man kommer frem til det, men efter OSO ugen er det mindre stressende, jeg har nemlig fået researchet og tænkt nogle tanker om hvad jeg måske skal. Jeg vil gerne bruge min kreative hobby og passion indenfor tøj, til at blive designer. 

Share
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang